PAUSA för stresshantering

29.03.2024

Jag har under veckan som gått skrivit om att det är på gång med en nyhet här hos mig på Samtalsrummet. Jag möter många hos mig i mitt samtalsrum som har svårt att få ihop livspusslet, som lever ett stressigt liv och som har en önskan om att lev ett lugnare och mer harmoniskt liv med mer närvaro. Jag vet även att det finns ett stort behov ute på arbetsplatserna av kunskap om stress och utmattning. Därför har jag tagit fram produkter till er. 

PAUSA är framtaget av mig på Samtalsrummet i väst för dig som behöver en paus från bruset, en paus från livspusslet, en paus i vardagen. Många gånger kan det vara svårt, både i privatlivet och på arbetsplatsen att skapa det utrymme vi så väl behöver. Ett utrymme av stillhet och lugn. På denna sida finner du PAUSA, ett program som riktar sig till dig som önskar en längre kontakt, 6-10 samtal, bestående av både stresshantering och återhämtningsterapi varvat.

Du finner även två nya produkter, en mindfulnessbaserad kortlek, för dig som vill skapa nya hållbara rutiner med hjälp av mindfulness och med fokus på stressreducering, compassion och tacksamhet. Du finner också en reflektions- och samtalskortlek att använda på arbetsplatsen, för dig som medarbetare eller chef. En kortlek att använda individuellt eller i grupp i syfte att stärka motståndskraften mot stress och att skapa en tryggare och starkare individ och grupp.

- Programmet PAUSA

- PAUSA - en mindfulnessbaserad reflektionskortlek

- PAUSA på jobbet är en hälsofrämjande reflektions- och samtalskortlek att använda på arbetsplatsen

Välkommen att läsa mer om produkterna och programmet inne på min hemsida. Jag hoppas att du kommer att älska kortlekarna lika mycket som jag gör.