Nyheter på Samtalsrummet!

24.03.2024

Jag har något att berätta för er. Jag kan snart inte bärga mig. Jag har en nyhet hos mig på Samtalsrummet. Något jag arbetat med länge och som jag nu kan berätta är klart. Något jag vet kommer hjälpa och stötta de klienter jag möter och även er läsare. Produkter som alla är hjälpta av. Jag älskar dem!

Jag möter många människor med stressrelaterad ohälsa. Många har svårt att få till hållbara rutiner i sin vardag. Jag har därför tagit fram produkter som kan hjälpa Dig att få till just detta. En lugnare vardag med mer närvaro och med mindre stress, ett sätt att få till den rutin vi såväl behöver. Ett sätt att tex starta morgonen på. Ett sätt att pausa på. Ett sätt att avsluta dagen med.

Håll utkik! Släpps släpps veckan som kommer!! 📣

NYHETER! 👇🏼👇🏼
För dig som vill hantera stress i vardagen, som vill ha ett sätt att enkelt få in mindfulness i ditt liv, hitta närvaro, tacksamhet och compassion.
➋ För dig som arbetar med, eller vill förbättra din arbetsmiljö och det hälsofrämjande arbetet på arbetsplatsen. För dig som vill stärka kommunikationen, gruppgemenskapen och arbeta med teambuildning på din arbetsplats.
Följ @samtalsrummetivast ~ vecka 13 släpper jag dessa fina produkter. Finns hos mig på min mottagning på Österlånggatan 64 i Trollhättan och online på min hemsida. 

Håll utkik i mina sociala medier och på min hemsida.

Med värme, Maria